and the oscar goes to..

.. mig såklart för att ja e så förbannat duktig i skolan!
tentan klarade jag galant, inge fel på självfortroendet här inte!
Jag är så grym att jag borde börja skriva tentorna!

Kom hem för några timmar sen och har varit på väg ut för dagens powerwalk i nån timme nu men ja kan inte sluta glo på alla små filmklipp från den berömda Oscars galan, är det bara jag som blur uppslukad av alla glamour vad det gäller allt i från klänningar, skor eller Angelinas och Brad som ser så kära ut, ja allt hat till dom! Till Sarah Jessica Parkers skor och tuttar till Sean Penns frisyr.
Varför blev inte skönheten i världen utdelad lite bättre så att vi andra inte behövde se ut som träsktroll dagen ut?

Aja, nu är det så det är så varför inte göra det bästa av det. På onsdag är det dags att slösa lönen på cremer och smink för att komma ett steg den där röda mattan!
Mitt stenhjärta tyckte iallafall att Heath Ledger var mer än värd sin Oscar och det var inte utan att en liten tår nääästan klämde sig ut igenom mina torra tårkanaler när hans familj kom upp och tog emot den.

Utan att jag visste ordet av blev det helt plötsligt en resumé av årets Oscarsgala, vilket var överraskande och lite konstigt.
Nee, nu gäller de ut me dej kvinna och gå så fort benen bär!
Hörs!

Mössan e viktig då jag går så snabbt att en öroninflammation är inte är helt omöjlig!


 

Puta kan ja, de e ett av det jag gör bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0