Wuthering Height

Hej igen!
Jag antar att jag va för svag för att hålla mig borta, just nu försöks det göras fint här!
Ursäkta röran jag bygger om och även om det just nu ser ut som en 14-åring som skriver här så kan det icke göras något åt. Måste man vara raketforskare för att kunna göra lite fint på en j-vla blogg?

Det är lördag och jag har fortfarande inte växt upp så ikväll vankas det vin med mina nära och kära.
När ska jag bli vuxen och förstå att helgerna faktiskt inte behöver innebära vin och en förjävlig morgondag?
Tro mig jag har försökt, men det är bluff.
Fast måste jag bli vuxen än? Jag e duktig i skolan och sköter mitt allt men på helgerna är det skönt att släppa loss.

Måste erkänna att jag e glad att vara tillbaka!
Håll ut för stora vackra förändringar inom kort. Wunderbar!
Nu måste jag kila och göra mig vacker, försöka sminka över bakfyllan sen igår.
Å va ja älskar att vara denna förebild haha, Ta hand om er så ses vi snart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0