Storhandla

Trevlig kväll igår, även fast jag hoppade över utgången! Stannade hemma med min lilla man istället och gick och la mig i tid vilket resulterade i att jag faktiskt mår bra idag!
Johanna o andra vägnar messade mig imorse : -skjut mej, jag tror jag har bjudit upp min lön igen.
Hon har en förmåga att bli så givmild efter lite vin det lilla livet.
Självklart menade jag inte igår att jag någonsin eller då drack 3 liter vin. Det skulle bara sluta med en slang ner i magen eller en natt på hotell polishuset.

Om inte annat så känner jag verkligen min kropp och hur mycket jag kan dricka utan att behöva må dåligt dagen efter.
Tycker absolut inte att det finns nån charm eller nåt nöje med att "supa skallen av sej"

Nu på morgonen har jag storstädat och det luktar ajax och rengöringssprit, älskade dofter av renlighet och sterilitet.
Graafs bok tog slut och jag har börjat lyssna på män som hatar kvinnor, seg jätteseg början om ja får va ärlig här!
Men efter alla underbart kritik får ja väl hänga kvar och ge den en chans.

Emil slutar fyra och kommer då och hämtar upp mej för att åka och storhandla, ska bli kul o handla ny och nyttig mat.
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0