one game away from being the champion

God kväll.
Dagen har gått i studerandets tecken, har tenta imorgon och har verkligen fokuserat på detta flera veckor nu.
Så önska mig lycka till för snart ska jag fortsätta.
Emil har förövrigt blivit besatt av Rob & Big som går på MTV och gått hela helgen. Som förövrigt är förjävla roligt om man nu tycker om tv eller har tid. Vissa lär sig ju precis allt om prostataförstoringar men de kan man säkert också sitta och skratta åt nån dag (eller absolut inte).

Fast lite nöje hanns med under gårdagen, riktigt rolig Disney kväll där Ami och Johan tog ton och tog i för hela slanten till Ariels - Hela min värld! Vilket var en fröjd för öronen!

Varje söndag nuförtiden har det börjat skölja över mig nån sorts hemsk söndagsångest. Jag trodde själv att det var jag som kommit upp med det namnet tills Emil tillrättavisade mig och faktiskt förklarade att det redan finns, en bunt me människor (kanske alla arbetsföra människor) som fan i helvete inte vill gå till jobbet och att det är en hel lång vecka kvar! Usch, det är som att nån suger ur en all lycka som nånsin funnits där. Men då tittar man ut igenom sitt förnster och faktiskt upptäcker att det är precis lika grått och tragiskt utomhus som det känns inombords och svampen verkar som ett förbannat bra alternativ!
Men så känns det nu men imorgon är en helt annat dag så då kan vi stryka det där!
Nu ska ja tappa upp ett riktigt varmt och bubbligt bad och dyka i för att sedan fortsätta plåga mina stackars hjärnceller.

Gud, va ja vill ha vår nu!



Jag och Johan hittade webcamen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0