jag hörde att det var viktigt..

..att va sexig så ja utmanade ödet.
Sängkläderna luktar äng, Emil har tvättat och bäddat rent, diplom för honom! Och Emil luktar honungslen och ja luktar ännu godare.
Det verkar som jag bekämpade denna dag med goda lukter!
Har absolut inte under någon som helst omständighet pluggat så mycket som jag borde, var tvungen att kolla på Trollkarlens hemligehter,  då jag faktiskt blivit besatt av serien.
Imorgon börjar faktiskt den stora dieten, ska ju ner tio kilo innan juni månad så nu får de va nog.
Träna ordentligt har jag börjat med för ett bra tag sen, men nu är det maten som måste förändras.
Bara GI från och med nu och Gud bevare mej. Uppdatering på det efter min "älskade" bulgur imorrn!

Imorrn är det tenta och efter det ett riktigt hårdpass på friskis!

Att se så sexig som möjligt ut när man går till sängs för att knoppa har jag hört är sexigt  och viktigt som sagt.
Därför drog jag på mig det här sensuella och oemotståndliga nattlinnet som ja haft sen ja va 12!
God Natt!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0