humor

Jag är helt slut!
Ska bli så underbart att lägga sig och knoppa sen, sovmorgon ska bli underbart.
Lagade en tokgod middag idag, Jättebra GI och LCHF!
Pasta med Durumvete och Köttfärs med lök, tomat, vitlök och röda linser med en jättegod ost och vitkålssås!
Nu ska vi bli trinda o friska ska ni se.

Appropå jympa passen på friskis, ja er fördom stämmer det är tanter och gubbar som stutsar omkring som men j-vlar vilken fart och kordination dom har, de e armar och ben överallt och själv ser man ut som en dum fjant som sträcker ut lite armar och ben på måfå, om ja ens får ut dom.
MEN, jag skyller helt och hållet på ja, alla tanter och gubbar. UR VÄGEN så ja kan se vad som egentligen förfan ska hända!!

Nu är det Simon och Thomas på TV, deras inredningar kan jag ifrågasätta lite ibland lite väl flummigt men 2 skönare och härligare snubbar får man leta efter.
Sen ska ja och Emil äntligen kolla på resor till Irland, snart bär det av!

Lämnar er för denna dag med ett underbart klipp, skrattat halvt ihjäl mej hela helgen åt det!
Dröm Sött!!!

http://www.1000apor.se/tv/“jesus-blev-korsfaest-som-det-svin-han-var”


Kommentarer
Postat av: Pitte

Alltså jag fattar inte, ska du bli president eller inte och i vilket land? lagom förvirrad.

2009-02-23 @ 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0