hemmafru

Jag tror bokstavligt talat att min kropp inte är byggd för att gå upp såhär tidigt.
Mina ögon klarar inte av det, mina ben orkar inte med mig! Det kliar i hela kroppen och om jag fick gå och lägga mig igen skulle jag offra vad som helst, bildligt talat.
Ska jobba idag på hemtjänsten från 7-16 vilket jag tycker är ett roligt jobb imellan varven i skolan.

Det roligaste jobbet av alla skulle vara hemmafru, jag älskar ordet, jag älskar arbetsuppgifterna jag älskar allt.
Vem fan kom på att det var någonting negativt, förtryckande och pinsamt!!
Det är ju det vackraste som finns, fast tillägg till det att man gärna blir en välbärgad hemmafru annars måste ja ändå gå upp klockan sex för att mjölka kor.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0