God Dag

Sedan jag vaknade har jag nyst ungefär 128947613 miljoner gånger.
Fy fan, bara den där långdragna envisa förkylningen som legat och dragit inte bryter ut, det hinner jag inte med nu.

Idag har jag vart på kommunens utbildning för ett dataprogram man använder sig av i vården, självklart var jag jätteduktig och istället för en heldag slutade vi runt halv 12!
Mycket skönt, då hade jag nån minut över för att träffa Johanna.
Ikväll ska vi sitta här och dricka några glas vin för att förhoppningsvis hitta på nåt kul ställe att gå ut till sen!
Åt en jättegod sallad som var helt GI riktig och det är faktiskt inte så äckligt som man först tror, jag har ju alltid varit motståndare till detta äckliga durumfullkorn men det funkar!
Jag har även ÄNTLIGEN fått en ny mobil oxå, fortsatte mitt abonemang på 3 och fick en jättefin mobil med jättebra kamera, dom är det enda lyxen jag eftersöker!

Egentligen skulle jag inte få byta mobilen än då dessa paragrafryttare har 3 månader som standard innan ens abonemang går ut, men min mobil var bokstavligt talat mördad och med lite hjälp från Johanna som snackade om sig själv i bikini för den manlige säljaren, gå gick det utmärkt! Nu måste vi bara hitta en fin bikini som kvinnan kan visa sig i.
Var även inne på CUBUS för första gången i livet och hittade en adorable dress som ni kommer att få se sen!

Nu ska ja fixa lite och kanske handla lite mat. Hörs senare




bild från tre.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0