gudfadern

Jag och Emil sitter i soffan och är mätta efter varsin Ben & Jerrys!
Vi velade mellan att gå ut och gå eller käka glass och valde det senare. Det är ju tur att svältdieten fungerar som den ska!

Jag är trött, känns som jag aldrig kommer få sova för resten av livet. Alltid är det nåt inbokat, det är möten med journalister eller mina nya affärsplaner eller min webshop som det ska spekuleras i eller nån fashion week. Orkar snart inte mer.
Imorrn ska ja på.. Nee, ja ljuger. ja ljuger som fan. Jag är rastlös, då ljuger jag. Emil kollar på Gudfadern och jag sitter här och googlar efter städhjälp men jag tror de blir billigare med nån polack!? Tips?
Igår kollade jag och Adde på I Spit On Your Grave, det var en sak som hade glömts att nämnas innan filmen sattes på. Den var från 70-talet och innehöll våldtäkt, mord, blod och avhuggna snoppar. Clockwork Orange (som tidigare va det värsta jag sett, fast mästerverk) var ju lamt i jämnförelse. Men den va bra, riktigt bra. (faktiskt andreas)

Förövrigt är kontaktannonsen fördigarbetad och jag har allt jag behöver för ett riktigt sving för killen.
Fast jag lägger ut den nu imorrn eller i helgen. Känns som det är lättare att få napp under helgdagarna så kvinnofolket är mer avslappnat och kanske med ett glas vin i handen.

Imorgon är det även Mårtens begravning, Emils och många andras i våran närhet barndomskompis.
 Det är så tragiskt även om jag inte kände honom.
Så tragiskt att nån så ung ens får gå bort.
Vad jag förstått av allt nu senaste tiden så var han verkligen speciell och unik person.
Det är bara tragiskt, sjukt och oförståeligt.
Vila i frid.

Nu ska ja hoppa in i duschen och sen lyssna på Sjöjungfrun.
Boken är underbart bra och jag kan inte sluta.
Men den får inte gå för snabbt då finns det ingen kvar o läsa sen.
Du, Camilla fatta pennan kvinna.




Awsome
(ja det stavar så, vissa vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0