fishy

Well hello sunday!
Igår vid dörrinsättningen dracks det öl, pappa och emil pratade om livet och livet i havet.
Är så kul att lyssna på sånna där djupa samtal, eller hur?
Men det är kul att dom kommer bäst överens kunde aldrig hittat nån som pappa tycker om mer.
Och mamma me för den delen, världens bästa mamma. Min bästa vän i hela världen.

Ialla fall var Emil full och somnade i princip när vi kom hem.
Adde var fullare och kom och somnade på soffan, precis så fint som det kan bli.
Vi åt en brakfrukost som fina emil fixade iordning och sen åkte vi till addes farmor och farfar och fiskade.
Jag har dock kommit på att jag inte alls tycker om att fiska särskilt utan mer vara med och se när fiskarna blir uppfiskade.
Men det blidde inga fiskar, inte ens ett napp (förutom på mitt metspö) men jag vilade och märkte det inte förrs det faktiskt va för sent.
Men det är alltid lika skönt att vara på sjön när det är sol och fint väder, troligen sista gången i år sen blire höst.

Nu ska vi kolla på film, wanted med Angelina Jolie, fast jag vill hellre gå på arn.

Ska även fila på en kontaktannons för Adde då. Så håll utkik för den får inte missas flickor.
Den oslipade diamanten.


Imorgon är det måndag och dags för jobb igen. På Tisdag säger jag även upp lägenheten och då är det dags att börja packa och fixa. Är sååå mycket som ska göras att ja får nervöst sammanbrott snart.
Ska bli så underbart att flytta upp på stan med Emil, kommer bli den bästa tiden i livet.
Jaja, nu ska ja till ICA o köpa nåt gott till oss. Lite onyttig får man ju vara på söndagar.
Så ajöken fröken




Fishy



Underbara Emil, storfiskarn



Adde fiskarn, håll utkik efter kontaktannons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0