everything is for sale

Ja men hallå.
Jag jobbar, det är så plågsamt att jag börjar fundera på vad jag gjort för ont i livet?
Samma ställe i för många år bådar inte gott åt självförtroendet eller förmågan att förnya sej och utvecklas.
Är så grymt trött på det, speciellt efter att ha fått tagit emot varorna imorse och halvt brutit ryggen på kuppen.
Börjar bli gammal, jag blir anfådd av att köra palldragarn nu förtiden. haha!

Igår va vi på Arn och håll i hatten men det va den bästa film jag någonsin sett.
Så äkta, sann och vacker. Samtidigt sårande och hjärtskärande.
Tror ni inte att man faller lite extra för dom här filmerna för att det på något sätt handlar om sitt eget arv?
Nu lät jag säkert som en nörd, men men.
Emil tyckte inte att den va så bra så jag har bestämt att han kommer från den onda ätten "sverkarna" och själv är man en ståtlig folkunge! Låter det bra tycker ni?

Ikväll ska Emil ut och sportfiska lax me jobbet och ja hoppas han kommer hem me massa lax.
Själv ska jag äntligen kolla på den efterlängtade filmen med Adde! Ska bli roligt.
Nu är det dags för en cig och en kopp kaffe för att sen återgå till arbetet.
Ajöken



Vilken man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0